Εκμετάλλευση Ακινήτων Μακροχρόνιας Μίσθωσης Χαλκιδική

Τα βήματα που ακολουθούμε από τη στιγμή που επιβεβαιώνεται μια κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη περιγράφονται ως εξής:

  1. Στέλνουμε μήνυμα ευχαριστίας στον πελάτη αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.
  2. Ανάλογα με την πολιτική πληρωμής, αποστέλλουμε υπενθύμιση για την πληρωμή, όταν απαιτείται.
  3. Πραγματοποιούμε την είσπραξη του συμφωνημένου ποσού, σύμφωνα με την πολιτική πληρωμών.
  4. Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, αποστέλλουμε το voucher της κράτησης στον πελάτη.
  5. Εάν υπάρξει αποτυχία πληρωμής, ενημερώνουμε τον πελάτη και του παρέχουμε οδηγίες για νέα προσπάθεια.
  6. Τρεις ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος για τις λεπτομέρειες της κράτησης.
  7. Επικοινωνούμε με τον πελάτη τρεις ημέρες πριν την άφιξη, για να οργανώσουμε την υποδοχή του και να επιβεβαιώσουμε την ακριβή ώρα άφιξης.
  8. Την ημέρα της άφιξης, κάνουμε τελική επιβεβαίωση ή επαναπρογραμματισμό της υποδοχής, αν προκύψουν απρόοπτα.
  9. Την ίδια ημέρα, παραδίδουμε στον πελάτη την τελική εξοφλητική απόδειξη.
  10. Μετά την υποδοχή, συλλέγουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την καταχώρηση της κράτησης.
  11. Δύο ημέρες μετά την άφιξη, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα είναι σε τάξη και να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα.
  12. Μία ημέρα πριν την αναχώρηση, οργανώνουμε τη διαδικασία αναχώρησης επικοινωνώντας με τον πελάτη.
  13. Μετά την αναχώρηση, αφού περάσουν τουλάχιστον δύο ημέρες, ζητάμε από τον πελάτη να μας δώσει τη γνώμη του για τη διαμονή του και να αφήσει θετική αξιολόγηση.
  14. Τουλάχιστον μία ημέρα μετά την αναχώρηση, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και του καταθέτουμε το ποσό που του αναλογεί, αφού γίνει η εκκαθάριση.
  15. Καταχωρούμε την εκκαθαρισμένη κράτηση στο TAXIS NET, σύμφωνα με τους κανονισμούς.
  16. Ειδοποιούμε το συνεργείο καθαρισμού και κανονίζουμε την καθαριότητα του καταλύματος.
  17. Εξοφλούμε το συμφωνηθέν ποσό στο συνεργείο καθαρισμού.
  18. Ο καθαρισμός ολοκληρώνεται και το κατάλυμα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τον επόμενο επισκέπτη.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2311292485.

Δείτε επίσης

Διαχείριση Ξενοδοχείου – Συγκροτήματος μεζονέτας Πελοπόννησος

Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου ή συγκροτήματος μεζονετών στην Πελοπόννησο απαιτεί συνδυασμό στρατηγικών και πρακτικών που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία, την ικανοποίηση των... Περισσότερα

Διαχείριση βίλας και ξενοδοχείου στη Κέρκυρα

Η Κέρκυρα, με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα μαγευτικά τοπία της, αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα. Η διαχείριση βιλών και... Περισσότερα

Διαχείριση κρατήσεων ξενοδοχείου Κρήτη

Η διαχείριση κρατήσεων αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία των ξενοδοχείων στην Κρήτη, έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Η... Περισσότερα

Search
Size
Price
Amenities
Facilities

Compare listings

Compare

Compare experiences

Compare