Πακέτο 1
10%-15%
- Ολοκληρωμένη διαχείριση του ακινήτου σας σε περισσότερες από 10 ψηφιακές πλατφόρμες.
- Δημιουργία στοχευμένης και ελκυστικής περιγραφής του ακινήτου σας σε πέντε διαφορετικές γλώσσες.
- Παροχή συμβουλών και διαχείριση τιμολογιακής στρατηγικής.
- Επικοινωνία και διαχείριση αιτημάτων, κρατήσεων και ερωτήσεων από πιθανούς επισκέπτες.
- Διαχείριση εισπράξεων από κρατήσεις και παρακολούθηση συγχρονισμού ημερολογίων.
- Εκκαθάριση πληρωμών προς τον ιδιοκτήτη.
- Πλήρης ηλεκτρονική ενημέρωση του ιδιοκτήτη σχετικά με διαθεσιμότητα, κρατήσεις και πληρωμές, μέσω Property Management System (PMS).
- Δημιουργία καταχώρησης στο Google My Business, Google Maps και μικροϊστότοπο της Google.
- Προβολή και διαχείριση του ακινήτου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πακέτο 2
15%-20%
- Καταχώρηση τιμών και διαθεσιμότητας με διανομή σε περισσότερα από 100 κανάλια πωλήσεων μέσω Channel Manager.
- Προώθηση του ακινήτου σας σε ηλεκτρονικά μέσα και στους ιστότοπους της εταιρείας.
- Μηνιαία αξιολόγηση τιμών και βελτιστοποίηση στρατηγικής με έξυπνη δυναμική τιμολόγηση.
- Διαρκής διαθεσιμότητα για επικοινωνία με επισκέπτες, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
- Σύνταξη μισθωτηρίου συμβολαίου για συνδιαχείριση του ακινήτου.
- Έκδοση τιμολογίων για τους πελάτες από την εταιρεία.
- Λογιστική διαχείριση των κρατήσεων και καταχώρηση αυτών στο TaxisNet (μητρώο ΑΑΔΕ).
Φορολογική απαλλαγή για έξοδα διαχείρισης.
Κάλυψη του κόστους συναλλαγών από την εταιρεία.
Πακέτο 3
20%-25%
- Υποδοχή και ενημέρωση των επισκεπτών κατά το check-in.
- Παρουσία κατά το check-out και επιθεώρηση του σπιτιού.
- Διαχείριση των κλειδιών.
- Αντιμετώπιση κρίσεων.
- Οργάνωση καθαρισμού του σπιτιού, πλύσιμο λευκών ειδών και επιθεώρηση.
Παροχή έντυπων οδηγιών και εφαρμογής για κινητά σχετικά με το κατάλυμα και την περιοχή. - Αναπλήρωση αναλωσίμων.**
- Διαχείριση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων στο ακίνητο.
**Το κόστος επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη.