Διαχείριση ακινήτου Σπιτιου για Airbnb Χαλκιδική

Διαδικασία που ακολουθούμε από τη στιγμή που επιβεβαιώνεται μια κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη:

  1. Αποστέλλουμε ένα μήνυμα ευχαριστίας στον πελάτη αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η κράτηση.
  2. Εφόσον χρειάζεται, σύμφωνα με την πολιτική πληρωμών, στέλνουμε υπενθύμιση για την πληρωμή.
  3. Εισπράττουμε το συμφωνημένο ποσό, ακολουθώντας την πολιτική πληρωμών της κράτησης.
  4. Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, αποστέλλουμε στον πελάτη το σχετικό voucher.
  5. Σε περίπτωση που η συναλλαγή αποτύχει, ενημερώνουμε τον πελάτη και παρέχουμε οδηγίες για νέα προσπάθεια.
  6. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, τρεις ημέρες πριν από την προγραμματισμένη άφιξη, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος για όλες τις λεπτομέρειες της κράτησης.
  7. Επικοινωνούμε με τον πελάτη τρεις ημέρες πριν από την άφιξη για να κανονίσουμε την υποδοχή του και να επιβεβαιώσουμε την ώρα άφιξης.
  8. Την ημέρα της άφιξης, επιβεβαιώνουμε ή, αν χρειαστεί, επαναπρογραμματίζουμε την υποδοχή, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν αλλαγές ή καθυστερήσεις.
  9. Κατά την άφιξη του πελάτη, παραδίδουμε την τελική εξοφλητική απόδειξη για την κράτησή του.
  10. Αμέσως μετά την υποδοχή, συλλέγουμε τα απαραίτητα στοιχεία για την καταχώρηση της κράτησης.
  11. Δύο ημέρες μετά την άφιξη, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να διασφαλίσουμε ότι όλα είναι ικανοποιητικά και να επιλύσουμε τυχόν ζητήματα.
  12. Μία ημέρα πριν από την αναχώρηση, επικοινωνούμε ξανά με τον πελάτη για να οργανώσουμε τη διαδικασία αναχώρησής του.
  13. Μετά την αναχώρηση, δύο ημέρες αργότερα, ζητάμε ευγενικά από τον πελάτη να μοιραστεί τη γνώμη του για τη διαμονή και να αφήσει θετικά σχόλια ή αξιολόγηση.
  14. Τουλάχιστον μία ημέρα μετά την αναχώρηση, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και καταθέτουμε το ποσό που του αναλογεί μετά την εκκαθάριση.
  15. Προχωράμε στην καταχώρηση της κράτησης στο TAXIS NET, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.
  16. Ειδοποιούμε το συνεργείο καθαρισμού και κανονίζουμε την καθαριότητα του καταλύματος.
  17. Εξοφλούμε το συμφωνηθέν ποσό στο συνεργείο καθαρισμού.
  18. Μετά τον καθαρισμό, το κατάλυμα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τον επόμενο επισκέπτη.

επικοινωνήστε μαζί μας στο 2311292485.

    Δείτε επίσης

    Διαχείριση Ξενοδοχείου – Συγκροτήματος μεζονέτας Πελοπόννησος

    Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου ή συγκροτήματος μεζονετών στην Πελοπόννησο απαιτεί συνδυασμό στρατηγικών και πρακτικών που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία, την ικανοποίηση των... Περισσότερα

    Διαχείριση βίλας και ξενοδοχείου στη Κέρκυρα

    Η Κέρκυρα, με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα μαγευτικά τοπία της, αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα. Η διαχείριση βιλών και... Περισσότερα

    Διαχείριση κρατήσεων ξενοδοχείου Κρήτη

    Η διαχείριση κρατήσεων αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία των ξενοδοχείων στην Κρήτη, έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Η... Περισσότερα

    Search
    Size
    Price
    Amenities
    Facilities

    Compare listings

    Compare

    Compare experiences

    Compare