Διαχείριση ακινήτου Σπιτιου για Airbnb Χαλκιδική

Διαδικασία που ακολουθούμε από τη στιγμή που επιβεβαιώνεται μια κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη:

  1. Αποστέλλουμε ένα μήνυμα ευχαριστίας στον πελάτη αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η κράτηση.
  2. Εφόσον χρειάζεται, σύμφωνα με την πολιτική πληρωμών, στέλνουμε υπενθύμιση για την πληρωμή.
  3. Εισπράττουμε το συμφωνημένο ποσό, ακολουθώντας την πολιτική πληρωμών της κράτησης.
  4. Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, αποστέλλουμε στον πελάτη το σχετικό voucher.
  5. Σε περίπτωση που η συναλλαγή αποτύχει, ενημερώνουμε τον πελάτη και παρέχουμε οδηγίες για νέα προσπάθεια.
  6. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, τρεις ημέρες πριν από την προγραμματισμένη άφιξη, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος για όλες τις λεπτομέρειες της κράτησης.
  7. Επικοινωνούμε με τον πελάτη τρεις ημέρες πριν από την άφιξη για να κανονίσουμε την υποδοχή του και να επιβεβαιώσουμε την ώρα άφιξης.
  8. Την ημέρα της άφιξης, επιβεβαιώνουμε ή, αν χρειαστεί, επαναπρογραμματίζουμε την υποδοχή, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν αλλαγές ή καθυστερήσεις.
  9. Κατά την άφιξη του πελάτη, παραδίδουμε την τελική εξοφλητική απόδειξη για την κράτησή του.
  10. Αμέσως μετά την υποδοχή, συλλέγουμε τα απαραίτητα στοιχεία για την καταχώρηση της κράτησης.
  11. Δύο ημέρες μετά την άφιξη, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να διασφαλίσουμε ότι όλα είναι ικανοποιητικά και να επιλύσουμε τυχόν ζητήματα.
  12. Μία ημέρα πριν από την αναχώρηση, επικοινωνούμε ξανά με τον πελάτη για να οργανώσουμε τη διαδικασία αναχώρησής του.
  13. Μετά την αναχώρηση, δύο ημέρες αργότερα, ζητάμε ευγενικά από τον πελάτη να μοιραστεί τη γνώμη του για τη διαμονή και να αφήσει θετικά σχόλια ή αξιολόγηση.
  14. Τουλάχιστον μία ημέρα μετά την αναχώρηση, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και καταθέτουμε το ποσό που του αναλογεί μετά την εκκαθάριση.
  15. Προχωράμε στην καταχώρηση της κράτησης στο TAXIS NET, όπως ορίζουν οι κανονισμοί.
  16. Ειδοποιούμε το συνεργείο καθαρισμού και κανονίζουμε την καθαριότητα του καταλύματος.
  17. Εξοφλούμε το συμφωνηθέν ποσό στο συνεργείο καθαρισμού.
  18. Μετά τον καθαρισμό, το κατάλυμα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τον επόμενο επισκέπτη.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2311292485.

Δείτε επίσης

Εταιρεια διαχειρισησ τουριστικων ακινήτων Χαλκιδικής

Τα στάδια που ακολουθούνται μετά από μια επιβεβαιωμένη κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη είναι τα εξής: Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της... Περισσότερα

Εκμετάλλευση Ακινήτων Μακροχρόνιας Μίσθωσης Χαλκιδική

Τα βήματα που ακολουθούμε από τη στιγμή που επιβεβαιώνεται μια κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη περιγράφονται ως εξής: Στέλνουμε μήνυμα ευχαριστίας... Περισσότερα

Διαχείριση ξενοδοχείου Χαλκιδική

Αναλυτική Περιγραφή Διαδικασιών και Ενεργειών 1. Καταγραφή και Κατηγοριοποίηση Ακινήτου Ένας συνεργάτης της εταιρείας επισκέπτεται το ακίνητό σας για να καταγράψει τα... Περισσότερα

Search
Size
Price
Amenities
Facilities

Compare listings

Compare

Compare experiences

Compare
Call Now Button