Τα στάδια που ακολουθούνται μετά από μια επιβεβαιωμένη κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη είναι τα εξής:
- Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, αποστέλλουμε μήνυμα ευχαριστίας στον πελάτη.
- Εφόσον η πολιτική πληρωμών το απαιτεί, στέλνουμε υπενθύμιση για την πληρωμή.
- Εισπράττουμε το ποσό που έχει συμφωνηθεί, ακολουθώντας την πολιτική πληρωμών της κράτησης.
- Με την επιβεβαίωση της πληρωμής, αποστέλλουμε στον πελάτη το voucher της κράτησής του.
- Σε περίπτωση αποτυχίας συναλλαγής, ενημερώνουμε τον πελάτη και του παρέχουμε οδηγίες για να επαναλάβει τη διαδικασία.
- Τρεις ημέρες πριν την αναμενόμενη άφιξη, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος σχετικά με τις λεπτομέρειες της κράτησης.
- Επικοινωνούμε με τον πελάτη τρεις ημέρες πριν από την άφιξη για να οργανώσουμε την υποδοχή του και να επιβεβαιώσουμε την ακριβή ώρα άφιξης.
- Την ημέρα της άφιξης, κάνουμε τελική επιβεβαίωση ή, εάν χρειαστεί, επαναπρογραμματισμό της υποδοχής, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν αλλαγές.
- Κατά την άφιξη του πελάτη, παραδίδουμε την τελική εξοφλητική απόδειξη της κράτησής του.
- Αμέσως μετά την υποδοχή, συλλέγουμε τα απαραίτητα στοιχεία για την καταχώρηση της κράτησης.
- Δύο ημέρες μετά την άφιξη, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να βεβαιωθούμε ότι όλα κυλούν ομαλά και να λύσουμε τυχόν προβλήματα.
- Μία ημέρα πριν από την αναχώρηση, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες της διαδικασίας αναχώρησης.
- Μετά την αναχώρηση, και αφού περάσουν τουλάχιστον δύο ημέρες, ζητάμε τη γνώμη του πελάτη για τη διαμονή του και τον ενθαρρύνουμε να αφήσει θετική αξιολόγηση.
- Τουλάχιστον μία ημέρα μετά την αναχώρηση, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και του καταθέτουμε το ποσό που του αναλογεί, αφού ολοκληρωθεί η εκκαθάριση.
- Προχωράμε στην καταχώρηση της κράτησης στο TAXIS NET, σύμφωνα με τη νομοθεσία.
- Ειδοποιούμε το συνεργείο καθαρισμού και προγραμματίζουμε την καθαριότητα του καταλύματος.
- Εξοφλούμε το ποσό που αντιστοιχεί στο συνεργείο καθαρισμού.
- Με την ολοκλήρωση του καθαρισμού, το κατάλυμα είναι έτοιμο για τον επόμενο επισκέπτη.
Για οποιαδήποτε ερώτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2311292485.