Εταιρεια διαχειρισησ τουριστικων ακινήτων Χαλκιδικής

Τα στάδια που ακολουθούνται μετά από μια επιβεβαιωμένη κράτηση έως την αναχώρηση του πελάτη είναι τα εξής:

  1. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, αποστέλλουμε μήνυμα ευχαριστίας στον πελάτη.
  2. Εφόσον η πολιτική πληρωμών το απαιτεί, στέλνουμε υπενθύμιση για την πληρωμή.
  3. Εισπράττουμε το ποσό που έχει συμφωνηθεί, ακολουθώντας την πολιτική πληρωμών της κράτησης.
  4. Με την επιβεβαίωση της πληρωμής, αποστέλλουμε στον πελάτη το voucher της κράτησής του.
  5. Σε περίπτωση αποτυχίας συναλλαγής, ενημερώνουμε τον πελάτη και του παρέχουμε οδηγίες για να επαναλάβει τη διαδικασία.
  6. Τρεις ημέρες πριν την αναμενόμενη άφιξη, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος σχετικά με τις λεπτομέρειες της κράτησης.
  7. Επικοινωνούμε με τον πελάτη τρεις ημέρες πριν από την άφιξη για να οργανώσουμε την υποδοχή του και να επιβεβαιώσουμε την ακριβή ώρα άφιξης.
  8. Την ημέρα της άφιξης, κάνουμε τελική επιβεβαίωση ή, εάν χρειαστεί, επαναπρογραμματισμό της υποδοχής, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν αλλαγές.
  9. Κατά την άφιξη του πελάτη, παραδίδουμε την τελική εξοφλητική απόδειξη της κράτησής του.
  10. Αμέσως μετά την υποδοχή, συλλέγουμε τα απαραίτητα στοιχεία για την καταχώρηση της κράτησης.
  11. Δύο ημέρες μετά την άφιξη, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να βεβαιωθούμε ότι όλα κυλούν ομαλά και να λύσουμε τυχόν προβλήματα.
  12. Μία ημέρα πριν από την αναχώρηση, επικοινωνούμε με τον πελάτη για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες της διαδικασίας αναχώρησης.
  13. Μετά την αναχώρηση, και αφού περάσουν τουλάχιστον δύο ημέρες, ζητάμε τη γνώμη του πελάτη για τη διαμονή του και τον ενθαρρύνουμε να αφήσει θετική αξιολόγηση.
  14. Τουλάχιστον μία ημέρα μετά την αναχώρηση, ενημερώνουμε τον ιδιοκτήτη του καταλύματος και του καταθέτουμε το ποσό που του αναλογεί, αφού ολοκληρωθεί η εκκαθάριση.
  15. Προχωράμε στην καταχώρηση της κράτησης στο TAXIS NET, σύμφωνα με τη νομοθεσία.
  16. Ειδοποιούμε το συνεργείο καθαρισμού και προγραμματίζουμε την καθαριότητα του καταλύματος.
  17. Εξοφλούμε το ποσό που αντιστοιχεί στο συνεργείο καθαρισμού.
  18. Με την ολοκλήρωση του καθαρισμού, το κατάλυμα είναι έτοιμο για τον επόμενο επισκέπτη.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2311292485.

Δείτε επίσης

Διαχείριση Ξενοδοχείου – Συγκροτήματος μεζονέτας Πελοπόννησος

Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου ή συγκροτήματος μεζονετών στην Πελοπόννησο απαιτεί συνδυασμό στρατηγικών και πρακτικών που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία, την ικανοποίηση των... Περισσότερα

Διαχείριση βίλας και ξενοδοχείου στη Κέρκυρα

Η Κέρκυρα, με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα μαγευτικά τοπία της, αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα. Η διαχείριση βιλών και... Περισσότερα

Διαχείριση κρατήσεων ξενοδοχείου Κρήτη

Η διαχείριση κρατήσεων αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία των ξενοδοχείων στην Κρήτη, έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Η... Περισσότερα

Search
Size
Price
Amenities
Facilities

Compare listings

Compare

Compare experiences

Compare